Business Reports
Οι εκθέσεις των επιχειρήσεων (Business Reports), είναι ένα είδος εργαλείων αναφορών με πολύ πλούσιες δυνατότητες drill down, ταξινόμησης, παροχής φίλτρων, ομαδοποιήσεων στα οποία αναλύεται, με πολύ φιλικό τρόπο, στον ενδιαφερόμενο συγκεντρωμένη η πληροφορία. Παρουσιάζεται μια κατάσταση (είτε μια πραγματική ή ένα σενάριο) που σκοπό έχει, την εφαρμογή των στατιστικών μοντέλων και δεικτών που προκύπτουν, σε μια σειρά από προτάσεις και δράσεις για την βελτίωση των διαδικασιών και της επιχειρηματικότητας εν γένει.
Τα Business Reports είναι σχεδιασμένα ώστε να σας παρέχουν τη δυνατότητα:
- Να εξεταστούν διαθέσιμες προτάσεις και οι πιθανές λύσεις σε ένα πρόβλημα, κατάσταση, ή θέμα.
- Να δημιουργηθούν πολλαπλά πληροφοριακά μοντέλα, τα οποία βοηθούν τα στελέχη της επιχείρησης να προβλέπουν τις τάσεις της αγοράς, τις κινήσεις του ανταγωνισμού, τις ανάγκες των πελατών και να καταρτίζουν προϋπολογισμούς για τις λειτουργίες και τα σχέδια της επιχείρησης.
- Να έχετε διαθέσιμες τις πληροφορίες 24/7, από οποιαδήποτε συσκευή.
- Να «ελευθερώσετε» τα στοιχεία τα οποία είναι «εγκλωβισμένα» σε διάφορα συστήματα, και κρύβουν δεκάδες μυστικά, ώστε και αυτά να ληφθούν υπόψη στην λήψη αποφάσεων.
- Να είναι η πληροφορία διαθέσιμη σε λίγα μόνο λεπτά, για την λήψη καθημερινών κρίσιμων επιχειρηματικών αποφάσεων.
- Να βοηθούν και να στηρίζουν αποφάσεις και δράσεις όταν ζητηθούν με απόλυτη εμπιστοσύνη για τα αποτελέσματα.
- Να μειώσετε το κόστος εργασίας, λόγω της αυτοματοποιημένης δημιουργίας των αναφορών.
- Να έχετε την απαραίτητη ευελιξία στον οργανισμό σας ώστε αυτός να προσαρμόζεται γρήγορα και ουσιαστικά στις αλλαγές του επιχειρηματικού του περιβάλλοντος.
- Να έχουν οι χρήστες τεκμηρίωση των δεικτών και των άλλων πληροφοριών. Η ανάλυση και η επικύρωση των στοιχείων πραγματοποιείται δίχως την συμμετοχή του τμήματος πληροφορικής και άλλων ειδικών.
- Να αποκτήσει ο οργανισμός σας μια πληροφοριακή βάση που θα αποτελεί κοινό σημείο αναφοράς όλων των επιχειρησιακών αναφορών και αναλύσεων, προσφέροντας «κοινή επιχειρηματική οπτική».
- Να προβείτε σε συγκριτική αξιολόγηση συνεργατών (πχ σύγκριση απόδοσης των πωλητών), προϊόντων και των υπόλοιπων σχετικών δεδομένων.
- Έγκαιρης και έγκυρης διοικητικής πληροφόρησης, παρέχοντας δυνατότητα γρήγορης υιοθέτησης στρατηγικών δράσεων.
- Αξιοποίησης κατάλληλα οργανωμένης πληροφορίας έτσι ώστε να ανταποκρίνεται στον τρόπο αντίληψης των επιχειρησιακών χρηστών.
- Άμεσης σύγκρισης των δεικτών (ΚPI’s), που εμφανίζονται είτε με τιμές είτε με ποσοστό.